Tuesday, November 9, 2010

PAKEJ PHOTOBOOK TERBAIK

Wow! Sekarang anda mampu miliki photobook untuk di kongsi bersama yang tersayang. Tak kisahlah keluarga tercinta, untuk majlis-majlis perkahwinan,birthday party or apa-apa sahaja majlis yang ingin anda abdikan dalam sebuah photobook.

Dengan pakej2 yang ada, saya yakin ianya akan menjadi photobook mampu milik buat anda semua. Ada pelbagai jenis photobook dan harga pula mengikut spesifikasi yang berlainan.

Jika anda berminat dengan perkhidmatan yang saya sediakan,apa tunggu lagi.Sila hubungi saya secepat yang mungkin. Anda pasti teruja dengan hasil khidmat photobook saya.

Harga yang tertera adalah harga siap print sahaja. Tidak termasuk harga charge untuk design/ rekaan album.
Maksudnya, jika anda inginkan photobook termasuk caj rekaannya, harganya lain dan boleh dirunding. dengan pihak saya.

Sila hubungi saya, untuk keterangan lebih lanjut atau emel/ berfacebook terus kepada saya:
lovephotobook@yahoo.com    FB :http://www.facebook.com/pages/Love-Photobook/131584133562412

No comments:

Post a Comment